Gestionăm întreg procesul de constituire, de la documentație la obținerea codului fiscal.
Calculăm și gestionăm cheltuielile asociației, în conformitate cu legislația.
Verificăm situațiile financiare prin experți contabili autorizați.
Oferim suport legal pentru conformitate și rezolvarea problemelor
Întreținerea și reparația instalațiilor și echipamentelor comune.
Implementăm măsuri de protecție și prevenire pentru siguranța angajaților și respectarea normelor legale.
Un administrator de bloc se ocupă de gestionarea zilnică a asociației de proprietari, inclusiv colectarea taxelor, întreținerea spațiilor comune, organizarea ședințelor și respectarea legislației.
Toți proprietarii de apartamente sunt responsabili pentru plata cheltuielilor de întreținere, conform cotelor-părți stabilite în cadrul adunării generale.
Cheltuielile comune se împart între toți proprietarii, conform cotelor-părți stabilite, care pot include întreținerea, utilitățile și reparațiile.
Administratorul de bloc se alege prin votul adunării generale a asociației, conform legislației în vigoare. Se poate opta pentru o persoană fizică sau o firmă specializată.
Proprietarii sunt obligați să participe la adunările generale, să plătească cotele de întreținere și să respecte regulile stabilite de asociație pentru buna administrare a imobilului.
Condominiul este un tip de comunitate, unde fiecare proprietar deține un apartament, iar spațiile comune (ca holurile sau parcarea) sunt împărțite și întreținute de toți. Este ca un „cartier privat” în care locatarii colaborează pentru bunul mers al întregii clădiri.